من زنم همزاد بارون،هم نژاد کوه و تیشه

طعم شیرین یه آغوش،معنیه درخت و ریشه

من زنم همزاد بارون،هم نژاد کوه و تیشه

طعم شیرین یه آغوش،معنیه درخت و ریشه

قصه من و غم تو قصه گل و تگرگه
ترس بی تو زنده بودن ترس لحظه های مرگه

می خوام چیزی بنویسم ولی دلم سخت گرفتست
..
.....
..........
نظرات 4 + ارسال نظر
دکتر مهران یکشنبه 16 مرداد 1384 ساعت 01:16 http://www.mehranmusic.blogsky.com

با سلام و خسته نباشین وبلاگ جذاب و قشنی دارین امیدوارم موفق با شین راستی یه سری هم به وب های من بزنین. مرسی. www.mehranmusic.blogsky.com www.sx.blogsky.com www.doctor2000.blogsky.com

farid یکشنبه 16 مرداد 1384 ساعت 01:25 http://pashew-life.blogsky.com/

salam khaste nabashi saite khobi dari omidavaram ke behtar ham beshe be ma ham ye sari bezanid khoshhal misham

گلی جون دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 15:00

اینجا از عزا در اومده؟

گلی جون پنج‌شنبه 27 مرداد 1384 ساعت 15:20

اینی که دارم می بینم سوپرایزمه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد