من زنم همزاد بارون،هم نژاد کوه و تیشه

طعم شیرین یه آغوش،معنیه درخت و ریشه

من زنم همزاد بارون،هم نژاد کوه و تیشه

طعم شیرین یه آغوش،معنیه درخت و ریشه

  امروز فهمیدم یه دوست قدیمی عاشق شده.  انقدر براش خوشحال شدم که نگو نپرس. اون دوست قدیمی دل پاکی داشت و خوش به حال اونی که الان صاحب این دل پاکه. 

  

 امروز یه چیز دیگه هم فهمیدم. فهمیدم امید، اون دل پاکی که من فکر می کردم رو نداره و الان من صاحب این دل ناپاکم. 

   

 حالم خیلی بده ... سه ماهه دیگه میریم سر خونه زندگی مون اما با این اوصاف ... به خدا من تا حالا هیچی کم نذاشتم ... جرم من ندانستن بود ... وقتی کسی چیزی نمیگه از کجا باید بفهمی طرف عاشق یکی دیگه ست ... از کجا باید بفهمی این دلی که داره بهت میده  یه دل چهل تیکه ست ... ازت متنفرم فیس بوک ... ازت متنفرم ... 

 

 همین دوست قدیمی وقتی کس دیگه ای اومد تو زندگی اش، حتی جواب سوال کاری منم نداد ... این درسته ... مطمئنم دوستت بهت افتخار می کنه ... یه دنیا بهت افتخار می کنن ... 

 

 بریدم دیگه ... آخه تا کی تحمل کنم ؟؟