من زنم همزاد بارون،هم نژاد کوه و تیشه

طعم شیرین یه آغوش،معنیه درخت و ریشه

من زنم همزاد بارون،هم نژاد کوه و تیشه

طعم شیرین یه آغوش،معنیه درخت و ریشه

بچه بودن همیشه بد نیست
وقتی ایمان می یاری که بچه ای یعنی باور کردی باید از یکی کمک بگیری 
دستت را دراز کن هنوز هم کسایی هستن که دستت را بگیرن
فقط
زود اعتماد نکن
حرف همه را بشنو و بهترینش را انتخاب کن
تو داری یه خانواده را اداره می کنی درس هم می خونی 
این همه فشار برای تو کافی است تا به همه ثابت کنی بزرگ زنی هستی با قدرت تحمل ایوب
به قصه ایوب نگاه کن
خدا تو این دنیا ایوب زیاد درست می کنه
ایوب دوران ما صبر راه حل است به شرطی که با تدبیر راه آینده را روشن کنی نه اینکه با صبر چشمت را به روی سختی ها ببندی و و پاهات را فراموش کنی
گاهی فرار کردن تنها راه دفاع است
بگرد و بهترین راه را انتخاب کن 

من به تو ایمان دارم

...



پ.ن : حرف های قشنگ تو دوست عزیز رو اینجا گذاشتم که همیشه جلوی چشمم باشه،که یادم نره باید دنبال چی باشم،یادم نره هنوز هم آدم های خوبی هستند که به فکرتند...

خیلی خیلی ممنون




نظرات 8 + ارسال نظر
poshtiban شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 13:51

khosh be halet che dustaye khubi dari

رضا شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 13:54 http://hamrhi.blogsky.com

سلام
باید دید که این ازدواج چقدر ادم را به اهدافش نزدیک میکنه .
اگر نزدیک نمیکنه و با این که میدونه راهش درست و خوبه اذیت هم از طرف مقابلش میبنه .جدایی یک راه به حساب میاد.
مهم اینه که قبل از ازدواج آدم با خودش صادق باشه و نیازها و دیدگاهها ش را مشخص کنه.این کهازدواج یک هدف نیست و تیکهای از پازل زندگی است در جهت ترسیم طرح زندگی این هم مهمه در شکل دادن نگاه ادمی.

زی زی یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 09:54 http://zane27sale.blogfa.com

جعفری نژاد یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 12:36 http://www.jafarynejad.blogfa.com

توی وبلاگ یکی از دوستان خوندم که بعضی فرصت ها مثل لیمو شیرین نصف شده هستن ، اگه دیر بری سراغشون دیگه قابل استفاده نیستن ، امیدوارم هیچوقت برای انسان بودن ، برای در کنار انسان بودن ، برای به فکر انسان و انسانیت بودن دیر نشه

" تنها نیستی "

poshtiban یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 18:47

dasteto deraz kon...

رضا دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 18:13 http://hamrahi.blogsky.com

عزیز جان اذیتم نکن دیگه مثلا من و شما همدردیم .اصلا من اگه درد اشنا نبودم اینطوری می نوشتم؟
آن جملات که بنام نیمه من هست هم از رویا و ارمانهام مایه گرفته.
به این وبم هم خواستی سر بزن:
www.baleshovgh.blogsky.com

سوسن یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 05:16

سلام عزیزم
خیلی کم می نویسی ولی محشر می نویسی
وقتی داشتم این مطلب را می خوندم حس کردم چقد رشبیه درد دل های من است
وقتی رسیدم آخرش انگار دوباره بهار برام زنده شد
وقتی تو اوج افسردگی بودم و نیازمند یه درد دل آرامش بخش

به خاطر هم دردیت ممنونم
من چیزی را برای تو نوشتم که خودم نیاز مند تر به شنیدنش بودم
ممنونم که یادم انداختی

سوسن یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 05:31

زمان لازمه تا آدم ها خاطراتشون را به یاد بیارند
من یادم آمدم
شرمنده ام که تو این مدت فراموشت کرده بودم

شاید شوهرت نیاز داره که دوباره یادش بیاری
تصمیم به ازدواج از تصمیم به دوست شدن سخت تره
یک آدم کلی با خودش کلنجار می ره تا به این باور برسه که نیاز داره با فلانی ازدواج کنه

ازش بخواه که دلیل ازدواجش را دوباره به یاد بیاره
این تنها راه برگشتنشه
به خاطر کوچولوت روی غرورت پا بذار
وقتی شوهرت بهت می گه من قبلا فلانی را دوست داشتم معنیش این است


(من عاشقتم- دوست دارم- ولی نمی دانم چرا تو می تونی بفهمی- می خواهم بهم محبت کنی- می خواهم یار و غم خارم باشی- همه ی عقده ها و کمبودهای روحی و روانی ام را آوردم پیش تو که برام شفا بدی)
می دانم سخته توقع معجزه داره از تو
خدا توانایی این معجزه را به تو داده
زبانی به شیرینی عسل
وقلبی به لطافت برگ گل
و اشکی به وسعت دریا

براش زبان بریز و جذبش کن
نازش را بکش
وارد مسائل جدی شو
مثل مادری که به بچه یاد می ده مسئولیت پذیر باشه مجبورش کن به تک تک کارهاش فکر کند و دلیلی برای کارهاش پیدا کند
اون را مسئولیت پذیر بار بیار تا جواب گوی کارهاش باشه
وقتی از زیر بار مسئولیت شونه خالی می کنه مثل بچه ها قهر نکن مثل یه مادر مهربان نازش را بکش و راه درست را بهش نشان بده
من بچه که بودم از این رفتار مامانم ناراحت می شدم
وقتی برادرم کاری را اشتباه انجام می داد بیشتر از مامان توجه دریافت می کرد
الان دلیل این رفتارش را می فهمم
بعضی وقت ها بچه ها با اشتباه انجام دادن یک کار می خواهند توجه جلب کنند
بعضی از آدم ها تمام زندگی شون رتا می گذارند تا توجه جلب کنند

نمی گم این خوبه
ولی تو اگر این مشکل را بشناسی و زود تشخیصش بدی زود هم می تونی درمانش کنی
یادته دفعه قبل بهت گفتم فرار کن
اما این دفعه می گم پایدار و استوار بمون
نه مثل یک درخت خشک و بی احساس بلکه مثل یک دریا بزرگ و با عظمت
یه مدت این راه را برو
من جواب گرفتم
برات دعا می کنم
چون خدا می توه همه مشکلات آدم ها را حل کند
خدایا شکرت
که امتحان های آسان ازمون می گیری
چون اگر امتحانا سخت باشن ما از پسش بر نمی یایم
خدایا صبر ایوبی عطایم کن که در سختی و آسانی به یاد خنده ی زیبای تو آرام و شاد باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد