من زنم همزاد بارون،هم نژاد کوه و تیشه

طعم شیرین یه آغوش،معنیه درخت و ریشه

من زنم همزاد بارون،هم نژاد کوه و تیشه

طعم شیرین یه آغوش،معنیه درخت و ریشه

ای کاش پشت دستمو که داغ کرد حواسم جمع می شد ! من خیلی بچه ام

نظرات 2 + ارسال نظر
پشتیبان دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 21:56

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سوسن سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 22:25 http://www.zann.blogsky.com

بچه بودن همیشه بد نیست
وقتی ایمان می یاری که بچه ای یعنی باور کردی باید از یکی کمک بگیری
دستت را دراز کن هنوز هم کسایی هستن که دستت را بگیرن
فقط
زود اعتماد نکن
حرف همه را بشنو و بهترینش را انتخاب کن
کوچولو من هم سن تو بودم مامانم برام تغذیه می ذاشت تو کیفم ببرم دانشگاه
اونوقت تو داری یه خانواده را اداره می کنی درس هم می خونی
این همه فشار برای تو کافی است تا به همه ثابت کنی بزرگ زنی هستی با قدرت تحمل ایوب
به قصه ایوب نگاه کن
خدا تو این دنیا ایوب زیاد درست می کنه
ایوب دوران ما صبر راه حل است به شرطی که با تدبیر راه آینده را روشن کنی نه اینکه با صبر چشمت را به روی سختی ها ببندی و و پاهات را فراموش کنی
گاهی فرار کردن تنها راه دفاع است
بگرد و بهترین راه را انتخاب کن
من به تو ایمان دارم

تا حالا کسی انقدر برام ارزش قائل نشده بود که این همه قشنگ برام حرف بزنه و راه درست زندگی رو بهم نشون بده....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد